• چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۳۹
  • اخبار
  • 1385 بازدید
  • بدون دیدگاه
تاکید قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر حمایت های استانی از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

دکتر مهدی کشمیری قائم مقام معاون پژوهش و فناوری و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امورفناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی توسعه منابع استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، در این دیدار دکتر کشمیری با تاکید بر ظرفیت پارک های علم و فناوری در توسعه نوآوری و فناوری نقش پارک ها را در امر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور ارزنده و بی‌بدیل عنوان نمود.

وی با اشاره به حمایت های استانی از پارک علم و فناوی چهارمحال و بختیاری، موقعیت پروژه پردیس پارک علم و فناوری استان را ویژه دانست و تاکید کرد: این پروژه به عنوان مهمترین زیر ساخت فناوری در استان، برای رسیدن به نقطه قوت نیاز به حمایت بیشتر از سوی مسئولین استان دارد. قائم مقام معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تصریح کرد: طی 26 مورد بازدید از پارک های علم و فناوری کشور، هر کجا حمایت مسئولین استان از پارک های علم و فناوری صورت گرفته است شاهد رونق فضای کسب و کار و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در شرکت های فناور و دانش بنیان هستیم. کشمیری حضور صد در صدی بخش خصوصی، طرح های خلاقانه، توسعه اقتصاد دانش بنیان و حضور نسل جوان را از مهمترین مزیت های پارک های علم و فناوری عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به پتانسیل های استان چهارمحال و بختیاری و نگاه مثبت مسئولین شاهد شکوفایی فضای کسب و کار در استان باشیم.

دکتر مهدی کشمیری قائم‌مقام معاون پژوهش و فناوری و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ابتدای سفر خود از مرکز رشد واحدهای فناور، مرکز نوآوری صنعتی و ساختمان استقرار شرکت های پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید و با برخی از واحدهای فناور از نزدیک گفتگو کرد. قائم مقام وزارت علوم در ادامه از پروژه عمرانی احداث پردیس پارک علم و فناوری بازدید به عمل آورد.