پیام رئیس پارک علم و فناوری به مناسبت فرا رسیدن سال 1403

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به مناسبت فراررسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری متن پیام دکتر اسماعیل پیرعلی به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار

یا مدبّر اللّیْل و النّهار

یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال

حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

در آستانه‌ی نو شدن طبیعت، هنگامی که زمستان خواب زمستانی خود را رها کرده و جای خود را به طراوت و سرزندگی بهار می‌دهد، قلب‌ها مملو از شور و شعفِ آغاز دوباره می‌شود.

این همزمانی مبارکِ نوروز و رمضان، فرصتی ناب برای انعکاسِ زیبایی‌های خلقت در آیینه‌ی ایمان و معنویت است. گویی در این تقارن الهی، بهار نه تنها در طبیعت، که در جان و روح انسان نیز شکوفا می‌شود.

ما در این ضیافت الهی، در کنار سفره‌ی پربرکت هفت‌سین، با عطر خوش راستی و رستگاری، به استقبال نسیمی معطر از معنویت و معرفت می‌رویم. در این شب‌های قدر، با توسل به درگاه پروردگار مهربان، آرزوی تعالی روح و جانِ روزه‌داران عزیز را داریم.

در این بهار قرآن، خورشید دانش ایران تابشی درخشان‌تر خواهد داشت و فرزندان برومند این سرزمین، با تکیه بر تعالیم عالیه‌ی اسلامی، در عرصه‌های مختلف، پرچم افتخار ایران را بر قله‌های رفیع علم و دانش برافراشته خواهند ساخت.

اکنون که جهان در بهار قرآن جان می‌گیرد، خالصانه‌ترین شادباش‌ها را به شما فرهیختگان و اندیشمندان عرصه فناوری و نوآوری، تقدیم می‌دارم. از خداوند متعال، توفیقات روزافزون و سربلندی شما را در مسیر نیل به آرمان‌های والای ایران اسلامی مسئلت دارم.

باشد که در سایه الطاف الهی، سال نو برای شما و تمامی مردم ایران، سرشار از سلامتی، شادکامی و برکت الهی باشد.

اسماعیل پیرعلی خیرآبادی

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری