• سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۴۹
  • اخبار
  • 461 بازدید
  • بدون دیدگاه
ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان بروجن با حضور رئیس پارک علم و فناوری برگزار شد.

نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان بروجن با حضور مهندس کرمی فرماندار شهرستان بروجن، دکتر پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری، دکتر ریگی شهردار بروجن، مدیران دستگاه های اجرایی و روسای دانشگاه های شهرستان و جمعی از شرکت های دانش بنیان و فناور شهرستان بروجن برگزار شد و مباحث مربوط به توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

درابتدای این نشست دکتر پیرعلی ضمن معرفی فعالیت های پارک علم و فناوری به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری شهرستان بروجن پرداخت. وی در این باره به برگزاری چندیدن رویداد کارآفرینی، شناسایی و حمایت از صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و فناور شهرستان اشاره کرد.

 دکتر پیرعلی از آمادگی پارک علم و فناوری برای حمایت اقتصاد دانش بنیان این شهرستان خبر داد. رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به راه اندازی مرکز رشد شهرستان بروجن در سال 1398 تعداد تیم های مستقر در این مرکز را 16تیم برشمرد که در حوزه های زیست فناوری، پزشکی، فناوری اطلاعات، عمران، مکانیک، هوش مصنوعی، و مکاترونیک و … فعالیت دارند.

فتاح کرمی فرماندار بروجن در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ترویج اقتصاد دانش بنیان، در خصوص توسعه همکاری با پارک علم و فناوری و فعالیت های مرکز رشد شهرستانی اعلام آمادگی کرد. از مصوبات این جلسه می توان به تخصیص فضای کارگاهی در شهرک صنعتی بروجن و پرداخت 3میلیارد ریال توسط فرمانداری به منظور تجهیز این فضا اشاره کرد.

در پایان این نشست رئیس پارک علم و فناوری به همراه فرماندار شهرستان بروجن از برخی واحدهای دانش بنیان و فناور مستقر در مرکز رشد بروجن بازدید کردند.