• دوشنبه, ۴ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
  • اخبار
  • 508 بازدید
  • بدون دیدگاه
برگزاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان لردگان با حضور رئیس پارک علم و فناوری

نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان لردگان با حضور رئیس پارک علم و فناوری در فرمانداری شهرستان لردگان برگزار شد.

در این نشست که فعالین اقتصاد دانش بنیان روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند مباحث مربوط به توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری با برشمردن فعالیت­های صورت گرفته در ایجاد شرکت های دانش بنیان، حمایت از نوآوران و فناوران و تشکیل هسته واحدهای فناور در شهرستان لردگان از آمادگی پارک علم و فناوری برای حمایت اقتصاد دانش بنیان این شهرستان خبر داد. رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به راه اندازی مرکز رشد شهرستان لردگان خان میرزا و فلارد در سال 1400تعداد تیم های مستقر در این مرکز را 10 تیم برشمرد که در حوزه های زیست فناوری، عمران، مکانیک و مکاترونیک فعالیت دارند.

منصور کریم زاده فرماندار لردگان در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ترویج اقتصاد دانش بنیان، در خصوص توسعه همکاری با پارک علم و فناوری و فعالیت های مرکز رشد شهرستانی اعلام آمادگی کرد.

در پایان این نشست رئیس پارک علم و فناوری به همراه فرماندار شهرستان لردگان از برخی واحدهای دانش بنیان فعال در شهرک صنعتی لردگان و واحدهای مستقر در مرکز رشد لردگان بازدید کردند.