• سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۶:۳۹
  • اخبار
  • 595 بازدید
  • بدون دیدگاه
رونمایی از محصول شرکت کاوش تکنو دام مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف از محصول شرکت فناور کاوش تکنو دام مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری رو نمایی شد.


به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به طور رسمی و با حضور دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌های برتر کشور و با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم آغاز به کار کرد.

در این دوره از نمایشگاه ۱۵ واحد فناور و شرکت‌ دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری حضور دارند و آخرین دستاوردها، محصولات و تولیدات خود را عرضه خواهند کرد.

گفتنی است که در این نمایشگاه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان کاوش تکنو دام، جوانه زرین سارینا، آراد تجهیز پیشرو سامان، دانش تجهیز فرزانه، زیست رویش، میهن پویش بهنانو، پیشرو ایلدا توان، هیوا، کیمیا گران آبان دخت، کیمیا گهر مهر، فناوران پیشتاز فاطر، داده پرداز سپنتا، تابش رخ ماهان وطن، پارسیان فیبر و ققنوس زرین دشت زاگرس حضور دارند.

در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار از از محصول اندوسکپ دامپزشکی حوزه تشخیص و درمان که توسط شرکت فناور کاوش تکنو دام مستقر طراحی و ساخته شده است با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف رونمایی شد.

در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ملی، غرفه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از ۲۰ الی 22 آذرماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران پذیرای حضور سبز بازدیدکنندگان خواهد بود.