• چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
  • اخبار
  • 775 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و صندوق نوآوری و شکوفائی

با هدف جذب و تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان و فناور استان نشست مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و صندوق نوآوری و شکوفائی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، در ابتدای این نشست که با حضور رئیس پارک علم و فناوری و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در محل دفتر رئیس صندوق نوآوری و شکوفائی برگزار شد دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناری ضمن بیان ظرفیت های شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری، به تشریح آخرین وضعیت صندوق پژوهش و فناوری استان پرداخت. ایشان با شاره به رشد بسیار خوب شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر اجزای زیست‌بوم نوآوری و فناوری در استان افزود امروز شرکت های دانش بنیان و فناور استان توان حل چالش های صنایع بزرگ استان را دارند. ایشان از تامین منابع مالی و جذب سرمایه گذار به عنوان یکی از نیازهای اصلی این شرکت ها نامبرد.

در ادامه کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاداری استان با شاره به ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناور استان بر لزوم سرمایه گذاری در این حوزه تاکید کرد.

در این نشست دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفائی با بیان طرح های حمایتی این صندوق به بسته رشد تولید با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان با گردش مالی بالای 5 میلیارد اشاره کرد. ایشان با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی این قابلیت را دارد که ابزارهای جدیدی را برای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف کند، گفت: شرکت‌ها می‌توانند به صندوق بگویند که چه ابزاری نیاز دارند تا متناسب با نیازشان آن را تعریف کنیم. از سوی دیگر، برنامه ما این است که از منابع دولتی فاصله بگیریم و بازیگران متعدد زیست‌بوم تامین مالی را ارتقاء بخشیم.