• چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
  • اخبار
  • 637 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست مشترک پارک علم و فناوری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان

دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری در دیداری با شهرام زارع رییس اتاق بازرگانی استان به گفتگو پیرامون بررسی زمینه های همکاری مشترک پرداخت.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه ۱۴02 دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس فناوری پارک علم و فناوری با حضور در اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با مهندس زارع رییس اتاق  بازرگانی دیدار کردند. رئیس پارک علم و فناوری استان با اظهار خرسندی از تعامل جدی و پویای اتاق بازرگانی در زیست بوم فناوری استان گفت: در فضای فناوری و نوآوری یکی از ارکان این زیست بوم اتاق بازرگانی است، قطعا زنجیره آخر که مباحث تجاری سازی، فروش و صادرات است یک پایه اساسی آن اتاق بازرگانی خواهد بود.

مهندس زارع در این نشست ضمن برشمردن ظرفیت های خوب پارک علم و فناوری در اشتغال و کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و خلاقیت خواستار تقویت همکاری ها شد.

همکاری مشترک بین یک پارک علم و فناوری و اتاق بازرگانی می‌تواند به عنوان یک راهبرد استراتژیک برای توسعه و ترویج فناوری، کسب و کارهای فناورانه و تعامل میان بخش‌های مختلف اقتصادی در نظر گرفته شود. زیرا هر دو نهاد می‌توانند از منافع مشترک برخوردار شده و با ترکیب منابع و تخصص‌های خود، به ترویج توسعه اقتصادی و نوآوری کمک کنند.