• شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
  • اخبار
  • 738 بازدید
  • بدون دیدگاه
بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری روز شنبه در بازدید  از مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: در این بازدید تلاش شد تا علاوه‌بر بررسی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این شرکت‌ها، با کارکنان این مجموعه گفت‌وگو کرده و مشکلات و نیازهای آنها را رصد و پیگیری کنیم

غلامعلی حیدری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که توسعه پایدار استان از شرکت های دانش بنیان و  فناور شروع میشود  خاطر نشان ساخت با تقویت این شرکت‌ها در راستای تحقق شعار مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گام‌های مهمی برداشته می‌شود و می‌توان اشتغال پایدار برای جوانان مستعد و جویای کار استان را فراهم کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری روند تکمیل پردیس پارک علم و فناوری استان که از مصوبات سفر رییس‌جمهور است را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تکمیل این ساختمان پس از سفر رییس‌جمهور و اختصاص اعتبار مناسب به آن تشدید شد و اکنون آماده بهره برداری است.

هم‌اکنون 178شرکت دانش‌بنیان و فناور با فعالیت یک‌هزار و صد و ۳۰ نفر از دانش‌آموختگان و استادان دانشگاهی در استان فعال شده است.

۳۴ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه فنی و مهندسی، ۲۴ درصد در حوزه کشاورزی، ۱۷ درصد در حوزه کامپیوتر، ۱۴ درصد در حوزه برق و ۱۱ درصد در حوزه سلامت فعالیت دارند.