• چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
  • اخبار
  • 751 بازدید
  • بدون دیدگاه
حضور 5 واحد فناور و شرکت دانش‌بنیان از پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای علاقه مندان این حوزه است. این نمایشگاه تا هفتم تیرماه ادامه دارد، بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی است که از این تعداد بیش از 150 شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

پنج واحد فناور و شرکت‌ دانش بنیان از جمله «شرکت پارسیان فیبر ارتباط و شرکت رایا نیک اسپادانا (راست چین) و …» فعال در حوزه های سخت افزارهای الکترونیکی و رایانه ای، لیزر و فوتونیک، ماشین های الکتریکی و مارکت دیجیتال، نمایندگان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه هستند.

در این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزار می‌شود، در کنار شرکت‌های داخلی، 50 شرکت خارجی نیز از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق حضور دارند.

گفتنی است که نمایشگاه الکامپ به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور؛ عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است