• شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۹
  • اخبار
  • 954 بازدید
  • بدون دیدگاه
بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری

مهندس حمید غفاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از روند فعالیت ها و توانمندی های تعدادی از شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

در همین راستا نشست مشترکی با حضور رئیس پارک علم و فناوری و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در دفتر رئیس پارک علم و فناوری برگزار شد. در این نشست رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به ماموریت های مشترک پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی استان ، همکاری این دو نهاد را در راستای منافع استان و کمک به توسعه فناوری و صنعت ارزیابی نمود. در این جلسه دکتر پیرعلی بر ادامه و توسعه همکاری ها در حوزه های مشترک کاری و پردیس مشترک پارک علم وفناوری استان و شرکت شهرک های صنعتی و بر لزوم ایجاد زیر ساخت مطابق با دستورالعمل ایجاد پردیس های علم و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاکید نمود.

در این دیدار آقای مهندس غفاری ضمن تقدیر از فعالیت های پارک علم وفناوری، آمادگی خود را برای ادامه و توسعه همکاری ها ، توسعه فناوری های جدید و ارائه خدمات کسب و کار در شرکت شهرک های صنعتی در مجموعه پردیس پارک، تقویت فن بازار استان و استفاده از ظرفیت شرکت های فناور و دانش بنیان در احیای واحدهای صنعتی راکد استان اعلام نمود.