• دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۴۳
  • اخبار
  • 726 بازدید
  • بدون دیدگاه
حضور شرکت های دانش بنیان و فناور حوزه زیست فناوری در نخستین نمایشگاه تخصصی دام، طیور و زنبورعسل

از اهداف برگزاری این نمایشگاه می توان به معرفی کالاها و محصولات جدید و دانش بنیان، ایجاد فرصت تعامل با تولید کنندگان، بازرگانان و متخصصان بخش دام و طیور،آبزیان، زنبور عسل، دامپزشکی و فرآورده های لبنی داخلی و خارجی، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی و همچنین مبادله دانش، ایجاد فرصت آشنایی و انعقاد قراردادهای کاری، بررسی و شناسایی نیاز مشتریان و ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور و آبزیان زنبور عسل و فرآورده های لبنی نام برد.

در مراسم افتتاح نمایشگاه دکتر سید حسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران و معاون وزارت جهاد کشاورزی از غرفه پارک علم و فناوری بازدید و از نزدیک با محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری آشنا شد.

از جمله شرکت های فناور و دانش بنیان حاضر در این نمایشگاه می توان به شرکت دانش بنیان رنگین زیست پرور شهرکرد، شرکت فناور کاوش تکاوران نوآور دام، شرکت فناور فناوران ابزار دقیق کوهرنگ و شرکت فناور میهن پویش بهنانو اشاره کرد.

اولین نمایشگاه شیلات، آبزیان، دام، طیور، زنبور عسل، دام پزشکی و فرآورده های لبنی شهرکرد، 16 الی 19بهمن از ساعت 16 الی 20 در محل نمایشگاه های دائمی شهرکرد پذیرای بازید علاقه مندان این حوزه می باشد.