• چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
  • اخبار
  • 877 بازدید
  • بدون دیدگاه
حمایت دستگاه قضا از زیست بوم فناوری و نواوری در چهارچوب قوانین کسب و کار

 نشست مشترک پارک علم و فناوری و دادگستری استان در محل دفتر رئیس دادگستری برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختاری در این نشست رئیس پارک علم و فناوری به تبیین اکوسیستم فناوری و نوآوری در استان پرداخت. دکترر پیرعلی در این نشست یکی از رسالت های پارک­های علم و فناوری را کاهش ریسک وخطر پذیری کسب و کارهای نوپا با پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره در دوره­های مختلف استقرار و پذیرش در پارک نامبرد.

اسماعیل پیرعلی در این دیدار با پیشنهاد تخصیص یکی از شعب به منظور رسیدگی به دعاوی این حوزه خواستار حمایت­های معنوی دستگاه قضا از این اکوسیستم شد. هماهنگی بیشتر در بحث صدور مجوزهای کسب و کار و ثبت اختراع  از جمله این حمایت ها خواهد بود.

در این نشست رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته توسط پارک علم و فناوری در حوزه تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال مولد برای فارغ التحصیلان دانشگاهی آمادگی مجموعه خود رادر جهت حمایت از زیست بوم فناوری و نوآوری در چهارچوب قوانین اعلام کرد. احمدرضا بهرامی با ابراز خرسندی از تعداد کم دعاوی قضایی در کسب و کارهای نوپا و فناور در استان،ارائه خدمات راهبری و آموزش پارک علم و فناوری در بحث قوانین کسب و کار را دلیل بر این امر دانست.