دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف

 

 

دیدار رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف جهت پیگیری راه اندازی مرکز رشد مشترک با دانشگاه فنی و حرفه ای استان و راه‌اندازی پردیس مشترک پارک با شرکت شهرک‌های صنعتی

 

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری دکتر پیرعلی در این دیدار که در محل دفتر معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد با اشاره به اعلام آمادگی دانشگاه فنی و حرفه ای و وجود ظرفیت‌های بالقوه موجود در این دانشگاه و وجود فضای فیزیکی مناسب، به اقدامات صورت گرفته در استان در خصوص راه‌اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره داشتند.

از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه راه‌اندازی پردیس مشترک پارک علم و فناوری با شرکت شهرک­های صنعتی استان بود. ایشان یادآور شد به‌ منظور بهینه‌سازی و بروز خلاقیت و ارتقای نوآوری با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و در راستای کمک به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و نیز به ‌منظور جلوگیری از موازی‌کاری، صرفه‌جویی در هزینه‌های زیرساخت و تجمیع حمایت‌های مالی بین سازمانی در استان پیگیری لازم جهت راه‌اندازی پردیس مشترک پارک علم و فناوری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان صورت پذیرفته است.

در این نشست دکتر علی خیرالدین ضمن مثبت ارزیابی‌کردن فعالیت­های انجام شده در پارک علم و فناوری استان چهارمحال‌وبختیاری در خصوص ایجاد مرکز رشد مشترک با دانشگاه فنی و حرفه ای و سفر به استان جهت بازدید از آخرین اقدامات پارک علم و فناوری در حوزه فناوری و نوآوری قول مساعد دادند. و در ادامه در خصوص راه اندازی پردیس مشترک با شرکت شهرک­های صنعتی اشاره داشتند اجرای این مدل در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پایلوت فرصت مناسبی برای سایر استان ها جهت ایجاد این پردیس ها در کشور خواهد بود.