• دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۵۷
  • اخبار
  • 1040 بازدید
  • بدون دیدگاه
حضور هشت شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری در چهارمین نمایشگاه تخصصی صنایع ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان و دام پزشکی

 

 

 

نمایشگاه  تخصصی صنایع ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان و دام پزشکی چهارمین دوره برگزاری خود را تجربه می کند. این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط بین بهره برداران و تولیدکنندگان ادوات بخش کشاورزی است.

 

 

 

 

در این نمایشگاه 8 شرکت دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری به معرفی محصولات خود پرداختند. از این میان 7 شرکت مستقر در دوره پسا رشد و 1 شرکت مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور  پارک علم و فناوری در حال فعالیت هستند.

 

 

 

شرکت دانش بنیان آوند نهال کشت بافت با محصول کشت بافت گیاهی در حوزه تکثیر نشاء صیفی جات، گیاهان زراعی، باغی و … بصورت مستقیم و غیر مستقیم، واحد فناور فناوران ابزار دقیق کوهرنگ با محصول کود آلی کشاورزی ارگانامین – آمینواسیدهای چپگرد غنی شده با عناصر میکرو و ماکرو، شرکت دانش بنیان سانا زیست پرداز بام ایران با محصول آزمایشگاه محاسباتی این سیلیکو- آنتی اکسیدان نارنجین، شرکت دانش بنیان جوانه زرین سارینا هورمون ریشه زایی وتولید محرک های رشد گیاهی، واحد فناور پیشروان زمرد سبز زرد کوه با محصول دستگاه رستینگ آجیل و خشکبار، واحد فناور میهن پویش بهنانو با محصول تولید مخلوط شیمیایی مایع از ضایعات کشتارگاهی و شرکت دانش بنیان سروین دارو ناژو با محصول تولید کشت بافتی گیاه گل محمدی مستقر در دوره پسا رشد پارک علم و فناوری و همچنین شرکت دانش بنیان رنگین زیست پرور شهرکرد با محصول پروبیوتیک آبزیان مستقر در دوره رشد پارک علم و فناوری در این نمایشگاه حضور دارند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا تاریخ 19 بهمن همه روزه از ساعت 15 الی 20 در محل نمایشگاه  بین المللی استان چهارمحال و بختیاری- شهرکرد پذیرای علاقه مندان این حوزه می باشد.