• سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
  • اخبار
  • 1203 بازدید
  • بدون دیدگاه
استاندار: روند توسعه علم و فناوری در چهارمحال و بختیاری مطلوب است

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت، وضعیت و روند توسعه علم و فناوری و دانش‌بنیان در این استان مطلوب و قابل قبول است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، اقبال عباسی روز سه‌شنبه در آیین واگذاری زمین به شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و افتتاح مراکز رشد و نوآوری شهرستان‌های بروجن، لردگان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوی با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری تاکید کرد: البته فعالیت در حوزه علم و فناوری برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشکلات خاص خود را دارد.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری افزود: برای اجرای این طرح تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
عباسی تصریح کرد: روند تکمیل و بهره‌برداری از پروژه پردیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در زمینی به وسعت ۴۳ هزار متر مربع با زیربنای پنج هزار و ۱۵۰ باید تسریع شود.
وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، کمک شایانی به فعالان حوزه دانش‌بنیان، علم و فناوری می‌کند.
مرکز نوآوری صنعتی شماره ۲پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.