• پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۴:۳۶
  • اخبار
  • 1284 بازدید
  • بدون دیدگاه
نشست صمیمانه شرکت های پارک علم و فناوری و بازرس کل استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، روز چهارشنبه 12 خرداد نشست صمیمانه شرکت های پارک علم و فناوری با حضور علی احمدی بازرس کل استان برگزار شد.

در این نشست شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری به بیان دغدغه ها و چالش های خود در سیستمهای اداری و همچنین کاستی ها و نقص قوانین در خصوص کسب و کارهای دانش بنیان و صدور مجوزات پرداختند.

در این نشست اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری استان گزارشی از روند فعالیت های شرکت های دانش بنیان و فناور استان بیان داشت و افزود خوشبختانه پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یکی از 8 پارک برتر کشور در زمینه سرعت و کیفیت ارائه خدمات و توجه به ماموریت اصلی پارک ها و مراکز رشد است.

در ادامه علی احمدی بازرس کل استان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی، اظهار داشت: حمایت عملی و واقعی از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف استان با رویکرد رفع موانع در دستگاه‌های اجرایی، جزو مأموریت و اولویت‌های اساسی دستگاه نظارتی در سال 1400 است.

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری با استقبال از طرح دغدغه و مشکلات صاحبان صنایع مختلف، درخواست کرد اگر نقدی بر عملکرد دستگاه نظارتی متناظر با حمایت از سرمایه‌گذاری وجود دارد مطرح شود.

احمدی اطمینان داد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی سازمان بازرسی کل کشور، مشکلات و سوء‌جریان‌ها را در دستگاه‌های متولی رصد نموده و با بازدید میدانی از طرح‌ها و تشکیل جلسه و مطالبه‌گری از مدیران مربوطه، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.