• یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۴۹
  • اخبار
  • 1295 بازدید
  • بدون دیدگاه
شرکت های فناور پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از خدمات و تسهیلات پست بانک بهره مند خواهند شد

اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست با علیرضا شجاعی مدیر شعب پست بانک استان از بهره مندی شرکت های دانش بنیان و فناور استان از خدمات و تسهیلات این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه 17 اسفند طی نشستی با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم وفناوری و علیرضا شجاعی مدیر شعب پست بانک استان دو طرف تغاهم نامه همکاری با هدف افزایش سطح همکاری ها در زمینه ارائه خدمات مالی و بانکی شبکه پست بانک به شرکتهای دانش بنیان و فناور مستقر در پارک و ایجاد تعامل و همکاری درخصوص حمایت از فعالان کسب و کارهای حوزه ICT استان امضا کردند.

اسماعیل پیرعلی در این خصوص گفت: شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری با ورود به بازارهای جدید نیاز به تسهیلات و خدمات بانکی بیشتری دارند که پست بانک به عنوان یک بانک وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر ساخت مناسبی در این زمینه دارد. رییس پارک علم و فناوری با اشاره به تسهیلات ویژه پست بانک به شرکت های فعال در حوزه ICT ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم نامه شرایط را برای بهره مندی شرکت های پارک علم و فناوری از این تسهیلات تسهیل سازد.

علیرضا شجاعی مدیر شعب پست بانک استان نیز این بانک را به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی فناوری در کشور عنوان نمود و خاطر نشان کرد: با همکاری پست بانک و پارک علم و فناوری و همچنین وجود بستر های مناسب، نیروی انسانی متخصص و ظرفیت های تولیدی در استان می توانیم شاهد جهش استان در حوزه فناوری باشیم. مدیر شعب پست بانک استان تاکید کرد: همه امکانت و ظرفیت پست بانک را در چهارچوب آیین نامه ها و قوانین برای کمک شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم خواهیم نمود.

در پایان تفاهم نامه مشترکی به امضای دو طرف رسید.