• چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۴
  • اخبار
  • 1708 بازدید
  • ۱ دیدگاه
دیدار رییس پارک علم و فناوری با فرماندار شهرستان لردگان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری روز چهارشنبه 22 مرداد اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری استان با ملک محمد قربانپور فرماندار شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که به منظور بررسی همکاریهای بیشتر و توسعه فناوری در شهرستان لردگان انجام شد, دکتر اسماعیل پیرعلی ضمن
اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان لردگان در بخش ایده پردازی و سبقه مناسب این شهرستان در این حوزه بر تلاش مضاعف پارک در توسعه ابزارهای حمایتی از رشد فناوری در این شهرستان خبر داد.
همچنین دکتر قربانپور فرماندار شهرستان لردگان در این دیدار با تشکر از نگاه مثبت مجموعه پارک به شهرستان از آمادگی مجموعه فرمانداری برای دراختیار قراردادن امکانات مناسب جهت راه اندازی و تقویت زیرساختهای اکوسیستم فناوری خبر داد. در این دیدار مقرر شد با همکاری فرمانداری لردگان و پارک علم و فناوری و پس از بررسی کارشناسی زمینه ایجاد مرکز رشد اقماری این شهرستان فراهم شده و مراتب از وزارت علوم جهت تحقق این امر پیگیری شود.
در پایان رئیس پارک علم و فناوری از پژوهشسراهای دانش آموزی لردگان و آلونی بازدید کرد و ضمن بررسی امکانات موجود دستور راه اندازی کانون شکوفایی خلافیت دانش آموزی در این دو مجموعه را صادر کرد.