• چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۳:۵۱
  • اخبار
  • 1293 بازدید
  • بدون دیدگاه
مسابقه ملی دام پزشکی با عنوان دام تاپ در شهرکرد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مسابقه ملی دامپزشکی «دام تاپ» به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه 30 بهمن با حضور قائم مقام سازمان نظام دامپزشکی کشور، رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و مدیرکل دامپزشکی استان و حضور چشمگیر ایده‌پردازان و دانشجویان در استان چهارمحال و بختیاری در چهارمحال و بختیاری برگزار‌شد.

رییس پارک علم و فناوری گفت: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش، فرهنگ‌سازی و ایجاد طوفان فکری جهت خلق ایده‌های فناورانه در حوزه دامپزشکی است. اسماعیل پیرعلی افزود: روندهای کارآفرینی و ایجاد شغل در دنیا تغییرات فراوانی داشته‌است به نحوی که با بررسی بازارهای روز دنیا متوجه می‌شویم بسیاری از شغل‌ها در معرض تغییرات و از بین رفتن قرار‌ گرفته‌اند که این نشات گرفته از ورود فناوری اطلاعات به عرصه‌های مختلف زندگی بشر است. از این رو پارک علم و فناوری با برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای آموزشی از قبیل ایده‌شو بر‌آن است کسب‌و‌کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات را گسترش داده و از توسعه این کسب‌و‌کارها حمایت ویژه به عمل آورد.

گفتنی است ایده‌شو رویدادی است که به ایده‌پردازان فرصت می‌دهد تا ایده‌های خود را در مدت ۳ دقیقه ارایه دهند که این ایده‌ها بر اساس عامه‌پسند بودن برای حضار و فنی بودن برای داوران و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب‌وکار سنجیده خواهند شد.

نفر اول: حسین عبداله زاده

نفر دوم: بهار پوربختیار

نفر سوم: اسماعیل قنبری