• چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱:۳۵
  • اخبار
  • 1463 بازدید
  • بدون دیدگاه
4 کانون شکوفایی خلاقیت در مراکز شهرستانی چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، به همت پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش 4 کانون شکوفایی خلاقیت در مراکز شهرستان های اردل، کوهرنگ، کیار و لردگان راه اندازی شد.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری در فراهم نمودن شرایط لازم برای حمایت از ایده های نوآورانه و فناورانه و نیز توسعه فناوری در استان، با راه اندازی این کانون ها تلاش می کنیم همه افراد خلاق و فناور بتوانند از این فرصت استفاده نموده و ایده های خود را تجاری سازی کنند. اسماعیل پیرعلی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با  اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: با توجه به ظرفیت خوب اداره کل آموزش و پرورش در زمینه پژوهشی و فناوری و به منظور استفاده بهینه از فضا، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در سطح شهرستان ها تا کنون 7 کانون شکوفایی خلاقیت با همکاری این اداره کل راه اندازی شده است و هر شخص صاحب ایده که ایده او قابلیت اجرایی شدن داشته باشد می‌تواند به این کانون ها مراجعه و خدماتی از قبیل مشاوره‌های علمی، حمایت مالی و دیگر خدمات مربوطه را دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: کانون شکوفایی خلاقیت  می‌تواند در مهارت افزایی و تشکیل تیم‌های نوآور دانشجویی و دانش آموزی کمک‌رسان اکوسیستم کسب و کار کشور باشد.