• شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
  • اخبار
  • 1460 بازدید
  • بدون دیدگاه
رویداد کارآفرینی “هفته استارتاپی” پس از سه روز تلاش و رقابت به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، روز شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸، رویداد “هفته‌ی استارت آپی” (startup week) به همت پارک علم و فناوری استان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد و مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری، مهندس مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، دکتر محسن مبینی معاون پژوهش و فنآوری دانشگاه شهرکرد، دکتر ویشتاسب سلیمانیان رییس مرکز رشد دانشگاه و جمعی از دانشگاهیان به کار خود پایان داد.
دکتر اسماعیل پیرعلی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی استقبال از رویداد هفته‌ی استارت آپی در سخنانی مزیت‌ مهم این رویدادها را انجام کارهای تیمی جهت راه اندازی کسب‌وکار تیمی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد در دوره‏های بعد دانشجویان پرشورتر و با ایده های جدید تر در این رویدادها حضور داشته باشند.
رئیس پارک علم و فناوری استان اهداف مهم این رویداد را تشویق و ترغیب و آماده سازی دانشجویان در زمینه نوآوری، ایجاد کسب‌وکار، اهمیت توسعه کسب ‌وکارهای نوپا و فناوری در دانشگاه، کارآفرینی و ارائه بوم مدل کسب ‌وکار عنوان کرد.
دکتر اسماعیل پیرعلی در پایان گفت: پارک علم و فنآوری استان آمادگی پذیرش تیم های نوآور و ایده پرداز را دارد و از این ایده‌ها تا رسیدن به محصول و تجاری سازی حمایت می‌کند.
دکتر ویشتاسب سلیمانیان نیز در این مراسم، دانشگاه شهرکرد را در چرخه فنآوری از قبیل نوآوری، مرکز رشد، همکاری با پارک علم و فنآوری و ارگان های و نهادهای مرتبط فعال ارزیابی کرد.
رییس مرکز رشد دانشگاه در پایان گفت: مرکز رشد دانشگاه از دانشجویان ایده پرداز برای همکاری و ارائه ایده دعوت به عمل آورد.
در پایان تیم های “سی پرینت” با ایده پرینتر سه بعدی سرامیکی، “دریل مربع بر” با ایده طراحی و ساخت دریل برای برش به شکل مربع و “بی میدون” با ایده حذف واسطه از میادین میوه و تره بار به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.