• یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
  • اخبار
  • 1206 بازدید
  • بدون دیدگاه
امضای تفاهم‌نامه میان پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و کمیته امداد استان

تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری و پارک علم و فناوری در راستای هدایت و آموزش مددجویان به منظور توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی‌بر دانش فناورانه، امضا شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری،این تفاهم‌نامه همکاری با حضور علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان و اسماعیل پیرعلی، رئیس پارک علم و فناوری استان به امضا رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان از سیاست‌های این نهاد است بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار طرح اشتغال توسط کمیته امداد استان برای نیازمندان اجرا شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مشاغل نوین و مبتنی‌بر دانش و فناوری افزود: برگزاری این همایش‌ها زمینه آشنایی فرزندان مددجویان با مجموعه پارک علم و فناوری استان را فراهم کرده است.

ملک پور ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه تسهیلات خودکفایی در اختیار مددجویان دارای طرح‌های فناوری مورد تأیید پارک قرار می‌گیرد.

اسماعیل پیرعلی، رئیس پارک علم و فناوری استان نیز در این نشست با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در زمینه اشتغال و خودکفایی نیازمندان گفت: تمرکز این نهاد در زمینه اشتغال بر روی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه کسب و کارهای نوین است.

وی با اشاره به استقبال مددجویان از دوره‌های آموزشی مشاغل نوین و مبتنی بر دانش و فناوری ادامه داد: افراد دارای ایده و مهارت می‌توانند طرح‌های خود را برای بررسی به پارک علم و فناوری استان ارائه کنند.