برگزاری جلسات راهبری آذرماه با محوریت استراتژی بازاریابی در مرکز رشد واحدهای فناور
جلسه راهبری روز دوشنبه 5 آذر از سری جلسات راهبری تدوین استراتژی بازاریابی ویژه 6 هسته مستقر در مرکز رشد برگزار شد.
این دور از برنامه با تمرکز بر بررسی قیمت گذاری،تحقیقات بازار، استراتژی ورود به بازار ، تبلیغات و بازاریابی، توسعه بازار و محصول به منظور تکمیل برنامه کسب و کار و تجاری سازی برگزار میشود. تعداد جلسات در نظر گرفته برای هر واحد متفاوت و متناسب با نیازسنجی های انجام شده می باشد
هستههای آرتمیس، ایمن فناور رخ، هستی،ویلینک، آرکاراد و ترمه شرکت کنندگان در این دوره از راهبری میباشند.