سیزدهمین رویداد اینوتکس(1403)

  • تاریخ انتشار : یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۵:۴۰
  • دسته بندی : اطلاعیه
  • بازدید : 37 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

به اطلاع کلیه هسته/ واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور می رساند که رویداد بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که تاکنون ١٢ دوره از آن برگزار شده است، به عنوان بزرگترین گردهمایی تأثیرگذاران حوزه نوآوری در کشور شناخته می شود؛

به گونه ای که این رویداد در سال گذشته میزبان بیش از ١٠٠.٠٠٠ نفر بازدیدکننده جوان و نخبه و بیش از ۴٠٠شرکت فناور و استارتاپی از حوزه ها و صنایع مختلف به عنوان غرفه دار بوده است.

مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته در اینوتکس ٢٠٢۴ در نظر است، نخستین “جشنواره پیشگامان اینوتکس“به منظور معرفی آخرین دستاوردهای محصولات فناورانه برتر کل کشور برگزار گردد.

بر این اساس دبیرخانه دائمی اینوتکس فراخوان شناسایی محصولات فناورانه جدید کشور را منتشر نمود که طی این فراخوان محصولات فناورانه جدید شرکت های دانش بنیان و فناور شناسایی و براساس شرایط ذیل ارزیابی و در صورت تأیید معرفی خواهند شد:

شاخص های مؤثر در انتخاب محصولات برترمزایای حضور در جشنواره پیشگامان
دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذیصلاحارائه جوایز نقدی به محصولات برگزیده
کامل بودن فرایند تجاری سازیحضور به صورت رایگان در پاویون ویژه پیشگامان اینوتکس
عدم وجود مشابه داخلیمعرفی محصول با حضور مقامات عالی رتبه کشوری
عدم معرفی محصول در نمایشگاه ها و رسانه های داخلیپوشش خبری و تبلیغاتی از طریق مستند و مصاحبه در صداوسیما

علاقه مندان به شرکت در این رویداد که دارای شاخص های فوق  می باشند می توانند آمادگی خود را به این مرکز اعلام دارند. متقاضان جهت آشنایی بیشتر با رویداد می توانید به آدرس https://www.inotex.com/fa/faq مراجعه نمایند.