برگزاری نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان بروجن

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 50 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان بروجن با محوریت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستانی با حضور رئیس پارک علم و فناوری برگزار شد. در این نشست که فعالان اقتصاد دانش بنیان و خلاق، واحدهای مستقر در مرکز رشد بروجن، روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند، مباحث مربوط به توسعه فعالیت های دانش بنیان و خلاق شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری درابتدای این نشست ضمن معرفی فعالیت های پارک علم و فناوری به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری شهرستان بروجن پرداخت. وی در این باره به برگزاری چندیدن رویداد کارآفرینی، شناسایی و حمایت از صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و فناور شهرستان اشاره کرد.

دکتر پیرعلی از آمادگی پارک علم و فناوری برای حمایت اقتصاد دانش بنیان این شهرستان خبر داد. رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به راه اندازی مرکز رشد شهرستان بروجن در سال 1398 تعداد تیم های مستقر در این مرکز را 16تیم برشمرد که در حوزه های زیست فناوری، پزشکی، فناوری اطلاعات، عمران، مکانیک، هوش مصنوعی، و مکاترونیک و … فعالیت دارند.

فتاح کرمی فرماندار بروجن در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ترویج اقتصاد دانش بنیان، در خصوص توسعه همکاری با پارک علم و فناوری و فعالیت های مرکز رشد شهرستانی اعلام آمادگی کرد. در پایان این نشست رئیس پارک علم و فناوری به همراه فرماندار شهرستان بروجن از برخی واحدهای دانش بنیان و فناور مستقر در مرکز رشد بروجن بازدید کردند.