برگزاری نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان شهرستان لردگان

  • تاریخ انتشار : سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 111 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

نشست برنامه ریزی جهت توسعه فعالیت های دانش بنیان و خلاق در شهرستان لردگان با محوریت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستانی با حضور رئیس پارک علم و فناوری برگزار شد. در این نشست که فعالان اقتصاد دانش بنیان و خلاق، واحدهای مستقر در مرکز رشد لرگان، روسای دانشگاه ها و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند، مباحث مربوط به توسعه فعالیت های دانش بنیان و خلاق شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری با برشمردن فعالیت­ های صورت گرفته در ایجاد شرکت های دانش بنیان، حمایت از نوآوران و فناوران و تشکیل هسته/واحدهای فناور در شهرستان لردگان از آمادگی پارک علم و فناوری برای حمایت اقتصاد دانش بنیان و خلاق این شهرستان خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به راه اندازی مرکز رشد شهرستان لردگان، خانمیرزا و فلارد در سال 1400تعداد تیم های مستقر در این مرکز را 10 تیم برشمرد که در حوزه های کشاورزی، فناوری زیستی، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، برق و الکترونیک، مواد پیشرفته، دارو و فرآورده های حوزه تشخیص و درمان فعالیت دارند. در ادامه این نشست رئیس پارک علم و فناوری به همراه فرماندار شهرستان لردگان از برخی واحدهای دانش بنیان فعال در شهرک صنعتی لردگان و فلارد و واحدهای مستقر در مرکز رشد لردگان بازدید کردند.

منصور کریم زاده فرماندار لردگان در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه ترویج اقتصاد دانش بنیان و خلاق، در خصوص توسعه همکاری با پارک علم و فناوری و فعالیت های مرکز رشد شهرستانی اعلام آمادگی کرد. در انتهای این نشست از برگزیدگان رویداد فراخوان ایده شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا که در ابتدای سال 1402 با هدف شناسایی مستعدین حضور در مرکز رشد واحدهای فناور فراخوان داده شد، تجلیل به عمل آمد.