آغاز دوره راهبری تدوین استراتژی بازاریابی در مرکز رشد واحدهای فناور
جلسات راهبری تدوین استراتژی بازاریابی در قالب 25 جلسه یک ساعته ویژه 10 هسته/ واحد مستقر در مرکز رشد به شرح جدول زیر در حال برگزاری است.
واحد/ هسته | دوره استقرار | واحد/ هسته | دوره استقرار |
مهندسی ابزار دقیق جهانبین پارس | دوره رشد | رویان پژوه کاوش پویا | دوره رشد مقدماتی |
فرابرداشت صنعت | دوره رشد | یونیک | دوره رشد مقدماتی |
توسعه رزین و بسپار پیروز | دوره رشد | تکنوفرد | دوره رشد مقدماتی |
زیست صنعت طبیران | دوره رشد مقدماتی | ماهان فراز | دوره رشد مقدماتی |
ماشین سازی ایفا | دوره رشد مقدماتی | بسامد نو | دوره رشد مقدماتی |
این دور از برنامه با تمرکز بر بررسی قیمت گذاری،تحقیقات بازار، استراتژی ورود به بازار ، تبلیغات و بازاریابی، توسعه بازار و محصول به منظور تکمیل برنامه کسب و کار و تجاری سازی برگزار میشود. تعداد جلسات در نظر گرفته برای هر واحد متفاوت و متناسب با نیازسنجی های انجام شده می باشد.
این جلسات از تاریخ 1402/08/03 شروع شده است و تا 1402/09/01 در روزهای چهارشنبه به صورت متوالی ادامه خواهند داشت.




