آغاز دوره راهبری تدوین استراتژی بازاریابی در مرکز رشد واحدهای فناور

  • تاریخ انتشار : یکشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
  • دسته بندی : اخبار، توانمندسازی
  • بازدید : 161 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

جلسات راهبری تدوین استراتژی بازاریابی در قالب 25 جلسه یک ساعته ویژه 10 هسته/ واحد مستقر در مرکز رشد به شرح جدول زیر در حال برگزاری است.

واحد/ هستهدوره استقرارواحد/ هستهدوره استقرار
مهندسی ابزار دقیق جهانبین پارسدوره رشدرویان پژوه کاوش پویادوره رشد مقدماتی
فرابرداشت صنعتدوره رشدیونیکدوره رشد مقدماتی
توسعه رزین و بسپار پیروزدوره رشدتکنوفرددوره رشد مقدماتی
زیست صنعت طبیراندوره رشد مقدماتیماهان فرازدوره رشد مقدماتی
ماشین سازی ایفادوره رشد مقدماتیبسامد نودوره رشد مقدماتی

این دور از برنامه با تمرکز بر بررسی قیمت گذاری،تحقیقات بازار، استراتژی ورود به بازار ، تبلیغات و بازاریابی، توسعه بازار و محصول به منظور تکمیل برنامه کسب و کار و تجاری سازی برگزار میشود. تعداد جلسات در نظر گرفته برای هر واحد متفاوت و متناسب با نیازسنجی های انجام شده می باشد.

این جلسات از تاریخ 1402/08/03 شروع شده است و تا 1402/09/01 در روزهای چهارشنبه به صورت متوالی ادامه خواهند داشت.