بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی(IPAS 2023)

  • تاریخ انتشار : یکشنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۸
  • دسته بندی : اطلاعیه
  • بازدید : 158 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

به اطلاع کلیه هسته/ واحدهای مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور می رساند، معاونت علوم، تحقیقات و فناوری فراجا در نظر دارد نسبت به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (IPAS2023) در اواخر مهرماه سال جاری اقدام نماید. علاقه مندان واجد شرایط می توانند با رعایت شرایط مورد نیاز، با تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مستندات مربوطه حداکثر تا تاریخ 25 شهریور سال جاری به دفتر تحقیقات کاربردی (فا) فرماندهی انتظامی استان درخواست خود جهت شرکت در این رویداد را اعلام نمایند.

شرایط و حمایت ها:

  1. آثار و مستندات مربوط به اختراع و طرح های اعلامی می بایست کامل و قابلیت ارائه به صورت فیزیکی در نمایشگاه را داشته و امکان تجاری سازی آن وجود داشته باشد.
  2. اطلاعات کامل و قابل ارزیابی( فیلم نمایش کارکرد محصول، بروشور، تصویر، برگ ثبت اختراع و …) به همراه فرم ثبت مشخصات اثر ارسال گردد.
  3. با توجه به محدودیت های موجود، جهت هر اختراع راه یافته به نمایشگاه صرفا یک نفر معرفی گردد.(امکان پذیرش فرد یا افراد همراه مخترعین میسر نبوده و شخص مخترع و صاحب اثر می بایست شخصا در نمایشگاه حضور داشته باشد).
  4. در صورت تائید آثار و اعلام حضور آن در نمایشگاه از طریق معاونت عتف فراجا، هزینه های مربوط به اقامت، پذیرایی و … مخترعین غیر بومی(خارج از استان تهران) در ایام برگزاری نمایشگاه بر عهده معاونت علوم، تحقیقات و فناوری فراجا خواهد بود.

با توجه به اهمیت و گستردگی نمایشگاه مذکور، این محیط فرصت مناسبی خواهد بود برای جذب حمایت، به تولید رساندن و توسعه ایده و اختراعات ارائه شده در نمایشگاه.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 03821824404 و 03821824451 تماس حاصل نمایند.

فرم ثبت نام در نمایشگاه
فرم ثبت نام در نمایشگاه