معرفی واحد فناور ماه: دلتا هوش زاگرس

زمینه اصلی فعالیت:
طراحی و تولید نرم افزار های هوشمند و خودکار بر پایه هوش مصنوعی
ایده محوری واحد فناور:
خودکار سازی تحلیل بازار بورس برپایه هوش مصنوعی

آغاز به فعالیت و معرفی:

هسته دلتا هوش پس از انجام مراحل پذیرش و داوری از سال 1399 در دوره رشد مقدماتی پذیرش شده و فعالیت خود را به عنوان هسته فناور در در دوره رشد مقدماتی آغاز نمود. در تیر ماه سال 1400 این هسته با ثبت ایده محوری “خودکار سازی تحلیل بازار بورس بر پایه هوش مصنوعی” و ثبت شرکت وارد مرحله رشد مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری شد.

 اهمیت فعالیت:

بازار سهام مکانی پر ریسک برای سرمایه گذاری است که می تواند فرد را به سود زیادی رسانده یا برعکس فرد را متضرر کند یکی از مشکلات اصلی تحلیل سنتی، هیجانات و تحلیل ها با منافع شخصی است که از این نظر هوش مصنوعی می تواند تحلیلی بدون منافع شخصی و به دور از هیجانات انجام دهد، همچنین تعداد پارامتر هایی که هوش مصنوعی می تواند در نظر بگیرد بسیار بالاتر از تعداد پارامتر های در نظر گرفته شده توسط یک فرد است. هرچند بازار دستکاری می شود و نیز رانت داخل بازار وجود دارد اما هوش مصنوعی در شرایط عادی تحلیلی بسیارموفق تری نسبت به تحلیل های سنتی توسط افراد متخصص در این حوزه دارد.

سامانه تحلیل خودکار بورس:

هیچ قطعیتی داخل بورس وجود ندارد اما با داشتن یک راهنما می توان ریسک معامله ها را کاهش داد. سامانه طراحی شده به صورت خودکار تمام اطلاعات سهم مورد نظر را از سامانه بورس دریافت کرده، آنها را بهینه و تبدیل به داده های قابل درک برای کامپیوتر می کند، سپس با استفاده از یادگیری ماشین و با در نظر گرفتن صدها پارامتر آخرین قیمت فردای آن سهم پیشبینی می شود.

برای طراحی این سامانه بیش از 10 هزار خط کد نوشته شده و الگوریتمهای زیادی روی آن تست گردیده است و هم اکنون در حال تست بازار و  بهینه شدن است.  علاوه بر پیشبینی فردا و میان مدت با یادگیری ماشین، بسیاری از ابزار های تحلیل تکنیکال، طراحی  و ساخته شده و به صورت خودکار تشخیص داده می شوند(حدود 700 سهم بازار پشتیبانی می گردد).

ویژگی های محصول:

1. ساخت موتور تحلیل گر برای پیشبینی کوتاه مدت یک روزه و میان مدت با یادگیری ماشین

2. تشخیص بیش از 50 الگوی استیکی

3. تشخیص بیش از 40 اندیکاتور

4. تشخیص بیش از 15 الگوی هارمونیک

5. تشخیص امواج الیوت(در حال تکمیل)

6. تشخیص چنگال اندرو(در حال تکمیل)

و …

دیگر محصولات:

خودکار سازی کارهای کامپیوتریRPA:

کارهای اداری تکراری را به کامپیوتر بسپارید این نرم افزار می تواند حرکات موس و صفحه کلید را ضبط کرده و در زمان مشخص( با روشن شدن خودکار کامپیوتر) آن را اجرا کند. این ابزار می تواند با تشخیص تصاویر و شرط گذاری کارهای کامپیوتر را در زمان خواب برای شما انجام دهد.(کامپیوتر روشن شده کار مورد نظر را انجام داده و سپس خودکار خاموش می گردد).

نرم افزار مدیریت اینترنت:

1.بهینه سازی امنیت و سرعت فیلتر شکن ها

2. صفر شدن مصرف و ترافیک مخفی ویندوز بدون ایجاد تغییر داخل تنظیمات ویندوز با یک کلیک

3. نمایش ترافیک مصرفی هر نرم افزار

4.  کاهش سریع پهنای باند اینترنت با دو کلیک

5.انجام دانلود یا آپدیت در زمان اینترنت رایگان(خودکار).

6. نمایش عملکرد مفید کاربر و …

شماره تماس:

09108350771

رایانامه:

sadeghshgh@gmail.com

صفحه واحد در سایت مرکز رشد:https://c1b.ir/WbwDs