معرفی واحد فناور ماه: تفکر و نگرش موج چهارم

https://learnclasico.com/

زمینه اصلی فعالیت:

فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای کامپیوتری

ایده محوری واحد فناور:

تولید و توزیع بسته های نرم افزاری از قبل فعال شده

آغاز به فعالیت و معرفی:

تیم “موج چهارم” به نمایندگی خانم لاله حیدری از آذرماه سال 1396 فعالیت خود را در دوره رشد مقدماتی پارک علم و فناوری استان آغاز کرده است. این هسته پس از تثبیت ایده محوری، با ثبت شرکت “تفکر و نگرش موج چهارم” به شخصیت حقوقی تبدیل شده و در مهر ماه سال 1397 توانست به واحد های فناور مرکز رشد بپیوندد.

برخی محصولات:

بسته‌ی جامع نرم‌افزاری Dragon

این بسته با نام تجاری Dragon شامل بیش از 1200 نرم‌افزار کاربردی، سیستمی و بوتیبل (bootable) است که از طریق یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند در اختیار کاربران این نرم‌افزارها قرار می‌گیرد.

ویژگی های بسته‌ی جامع نرم‌افزاری

  • ساده‌سازی فرایند نصب نرم‌افزارها:

فرایند نصب برخی از نرم‌افزارها با پیچیدگی‌های زیادی همراه است و بسیاری از کاربران نرم‌افزارها را با مشکل مواجه می‌سازد. نصب هر یک از نرم‌افزارهای موجود در بسته‌ی نرم‌افزاری Dragon تنها به چند کلیک ساده نیاز دارد.

  • فعالسازی خودکار نرم‌افزارها پس از نصب:

به دلایلی مانند تحریم و عدم عضویت کشور ما در سازمان تجارت جهانی، اکثر کاربران نرم‌افزارها در ایران از نسخه‌های غیر اورجینال نرم‌افزارها استفاده می‌کنند که به فعالسازی (کرکینگ) بعد از نصب نیاز دارند. نرم‌افزارها به روش‌های مختلف و متعددی فعالسازی می‌شوند و این مهمترین دغدغه‌ی کاربران نرم‌افزار در ایران است. در بسته‌های نرم‌افزاری موجود در بازار، تعدادی از نرم‌افزارها به صورت از قبل فعال‌شده ارائه می‌شوند اما بخش عمده‌ی نرم‌افزارها و به‌خصوص نرم‌افزارهای پرکاربرد حوزه‌ی مالتی مدیا و مهندسی نیاز به فعالسازی بعد از نصب دارند. بسته‌ی نرم‌افزاری Dragon تنها بسته‌ای است که 100٪ نرم‌افزارها را به صورت از قبل فعال‌شده ارائه می‌دهد و کاربران را از درگیر شدن با فرایند فعالسازی بعد از نصب، بی‌نیاز می‌کند.

  • جلوگیری از باطل شدن فعالساز (کرک، سریال و ….) به دلایلی مانند اتصال به اینترنت: 

بسیاری از نرم‌افزارها حتی بعد از فعال شدن توسط کاربر، به دلایلی مانند اتصال به سایت شرکت سازنده، غیر فعال شده و نیاز به فعالسای محدد و بعضاً نصب مجدد نرم‌افزار دارند. برای این مشکل یک راه حل دستی وجود دارد و آن قرار دادن نرم‌افزار در لیست فایروال سیستم‌عامل است. اما خیلی از کاربران آماتور با این قبلیل کارها مشکل دارند و ما در بسته‌ی Dragon تریبی داده‌ایم که هر نرم‌افزاری بعد از نصب به صورت خودکار به لیست فایروال افزوده شود و به این ترتیب، از باطل شدن کرک نرم‌افزارها جلوگیری می‌شود.

  • انتخاب نرم‌افزارهای بسته به صورت بهینه:

جای برخی از نرم‌افزارهای پر کاربرد مانند ArcGIS یا Primavera در بسته‌های نرم‌افزاری موجود خالی است و در عوض، محتوای دیسک‌ها با نرم‌افزارهای اصطلاحاً پک‌پرکن پر شده است. این نقیصه در بسته‌ی نرم‌افزاری Dragon وجود ندارد و انتخاب نرم‌افزارهای این بسته با تأکید بر کیفیت انجام شده است.

اطلاعات تماس

شماره تماس: 03832222893 و 09903201068

ایمیل: mojechaharom@gmail.com

آدرس: شهرکرد، کوی فرهنگیان، مرکز رشد واحدهای فناور،طبقه اول، واحد 207

صفحه واحد در سایت مرکز رشد:

http://yun.ir/xddrsc

آدرس سایت:

https://learnclasico.com/