دوره آموزشی ” طراحی ارزش پیشنهادی ” بیست و هشتم آبان در مرکز رشد برگزار شد.
کارگاه آموزشی “طراحی ارزش پیشنهادی” از سری دوره های تقویم آموزشی سال ۱۳۹۹ بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های موجود به صورت وبینار برگزار شد. با توجه به اهمیت نقش ارزش پیشنهادی در تدوین مدل کسب و کار در گامهای ابتدایی راه اندازی کسب و کار، این دوره ویژه هسته های جدیدالورود به دوره رشد مقدماتی برنامه ریزی و اجرا شد.
در این کارگاه که با همکاری شبکه پژوهش و فناوری اصفهان برگزار شد مدرس دوره در مورد مفاهیم کلی ارزش پیشنهادی، انواع ارزش، جایگاه ارزش در یک کسب و کار، نیازهای مشتریان و انواع ارزش پیشنهادی مطالبی را طرح کرد.
در پاین نشست و در راستای تعاملی کردن دوره آموزشی فرصتی جهت پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان و مربی اختصاص یافت. برخی از شرکت کنندگان با طرح چالشهای کسب و کار خود در خصوص نحوه طراحی ارزش پیشنهادی کسب و کار و تعیین ستونهای رقابت پذیر هسته متبوعشان مواردی را مطرح کردند. پس از ارائه پرسشها نظرات مربی دوره و شرکت کنندگان در خصوص موارد مطرح شده مورد بحث قرار گرفت.
سرفصلهای برگزاری این دوره شامل موارد زیر بود:
- آشنایی با نیاز های مشتریان جهت طراحی یک ارزش پیشنهادی موثر
- آشنایی با مفاهیم ارزش پیشنهادی
- ارتباط ارزش پیشنهادی با بخش مشتریان
- تاثیر ارزش پیشنهادی بر رقابت پذیری
**جهت دریافت فایل دوره آموزشی پیوند زیر را ببینید:
این دوره روز چهارشنبه بیست و هشتم آبانماه از ساعت 13 تا 15 بر بستر سامانه آموزش مجازی پارک برگزار شد.