“چهارمین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی” مهر ماه۱۳۹۹ – دانشگاه صنعتی امیر کبیر

  • تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
  • دسته بندی : اطلاعیه، عمومی
  • بازدید : 565 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مرکز تبادل فناوری ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی تبادل فناوری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری مشترک این دفتر و دانشگاه علوم پزشکی ایران با هد ف شناسایی و حمایت از فناوریهای نو در حوزه صنایع غذایی اقدام به برگزاری “چهارمین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی” نموده است. فناوران این حوزه میتوانند برای فناوری ها و محصولات خود با حمایت این دفتر، سرمایه گذار پیدا کرده و یا آنها را به فروش برسانند .
مواد اولیه، تولید ، بسته بندی، کنترل، فناوری های دیجیتال، حمل و نقل، مارکتینگ، ماشین آلات و تجهیزات ، کاهش هزینه و افزایش بهره وری و ترویج فرهنگ سلامت غذایی، محورهای دریافت طرح در این رویداد، با هدف رفع نیازهای صنایع غذایی کشور هستند .


فناوران متقاضی جذب سرمایه و یا فروش محصول می‌توانند مشخصات طرح، فناوری و یا محصول خود را تا “۳۱مردادماه 99” از طریق تارنمای این رویداد به نشانی www.food.ideasbazaar.ir  ارسال نمایند.

لطفاً در صورت وجود هر گونه ابهام و یا پرسش،به تارنمای این رویداد مراجعه یا با دفتر ایده ‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان کارگزار رسمی انتقال فناوری دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۱۷۵۹۳۷ تماس و یا برای ارسال نامه به شماره ۰۲۱۸۹۷۷۲۷۵۱ نمابر نمایند.