برنامه جلسات راهبری مرکز رشد واحدهای فناور- خردادماه و تیرماه 1399
این جلسات بصورت حضوری به منظور تثبیت ایده محوری، تکمیل برنامه کاری و توسعه بازار است که برای هستههای مستقر در دوره رشد مقدماتی اجباری بوده و با نظر مرکز رشد برای برخی واحدهای دوره رشد نیز به منظورآشنایی و شناسایی بازار و نحوه ورود به آن، توسعه محصول، قیمت گذاری محصول نهایی، بخشبندی مشتریان، جذب سرمایه گذار، انعقاد قرار داد فروش، تفکیک مشتریان بالقوه از بالفعل و اصلاح ساختار سازمانی خواهد بود.
فایل برنامه جلسات راهبری مرکز رشد واحدهای فناور- خردادماه و تیرماه 1399