آمادگی مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و منابع طبیعی جهت همکاری با شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

  • تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
  • دسته بندی : اخبار، عمومی
  • بازدید : 278 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی در قالب پروژه های فناورانه در تولید شرکت­های حوزه کشاورزی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری مشارکت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، نشست مشترک پارک علم و فناوری و  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری، دکتر حسن جهانبازی رئیس مرکز تحقیقات و نمایندگان واحدهای فناور آلما رویش اکسین و نواندیشان سردیار وطن مستقر در دوره رشد پارک علم و فناوری فعال درحوزه کشاورزی برگزار شد.

در این نشست دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گزارش مختصری از فعالیت­های صورت گرفته در خصوص تفاهم نامه منعقد شده مشترک ارائه داد و با برشمردن برخی فناوری های تولید شده در پارک علم و فناوری در حوزه کشاورزی از آمادگی پارک به منظور پیاده سازی این طرح ها به صورت مشارکتی خبر داد.

دکتر حسن جهانبازی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی نیز با اشاره به نقش فناوری های نوین در ایجاد شرکت های دانش بنیان و ارزش آفرین، شراکت و همکاری با شرکت های دانش بنیان را از برنامه های این سازمان عنوان نمود. در این نشست به صورت تخصصی راههای تعامل و همکاری در تجاری سازی دو محصول دانش بنیان تولید شده در پارک علم و فناوری با عناوین مینی تیوبر سیب زمینی و خاک پوششی پرورش قارچ بررسی شد.

خاطر نشان می سازد واحدهای فناور متقاضی استفاده از خدمات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی می توانند درخواست خود را جهت بررسی به پارک علم و فناوری تحویل دهند.