• سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۵۶
جلسه هم اندیشی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و پارک علم و فناوری شیخ بهایی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، روز سه شنبه 14 مرداد جلسه هم اندیشی پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و پارک علم و فناوری شیخ بهایی با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و مهندس حمید مهدوی رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی اصفهان برگزار شد.

دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در این جلسه همجواری با شهرک علمی و تحقیقاتی و پارک علم و فناوری شیخ بهایی اصفهان را فرصت مناسبی برای استفاده از تجربیات ارزشمند این مجموعه دانست و افزود همکاری دوجانبه و استفاده از ظرفیت های محلی پارک ها یکی از راه های ارتقا تعامل این مراکز می باشد. پیرعلی با اشاره به فعالیت 135 شرکت فناور، دانش بنیان و تیم فناور در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری تعداد شرکت های دانش بنیان استان را 14 شرکت عنوان نمود. رییس پارک علم و فناوری استان بازاریابی را از مهمترین نیازهای اصلی این شرکت ها بیان کرد و افزود: استفاده از شبکه پژوهش و فناوری شهرک علمی تحقیقاتی می تواند گام مهمی در رفع نیاز این شرکت ها بردارد.

مهندس حمید مهدوی رییس پارک علم و فناوری شیخ بهایی اصفهان نیز سطح فعالیت ها و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری را بالا دانست و افزود:  فعالیت پارک های علم و فناوری یک فعالیت ملی است بنا براین ارتباط و هم افزایی این مراکز می تواند در توسعه اقتصاد دانش در سطح ملی موثر باشد. مهدوی استفاده از باشگاه پژوهشگران جوان، دوره های آموزشی تخصصی آنلاین پارک شیخ بهایی، ایجاد فضاهای کاری مشترک و همچنین ایجاد فرصت برای انتقال تجربه در حوزه بین الملل را از زمینه های همکاری دوجانبه عنوان نمود.