• پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از پارک علم و فناوری استان چهار محال و بختیاری

دکتر امید رضایی فر معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر علیرضا زراسوندی مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، دکتر امید رضایی فر معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر علیرضا زراسوندی مدیرکل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری به منظور منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع پیش روی فعالیت‌های فناورانه در استان از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های سفر دکتر رضایی فر به استان بود. در ابتدای این دیدار دکتر اسماعیل پیرعلی گزارشی از ظرفیت های موجود پارک و ایجاد فضاهای زیر ساختی متناسب با فعالیت شرکتها ارائه و خواستار توجه بیشتر معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم در تخصیص گرنت فناوری به استان جهت حضور حداکثری دانشجویان همچنین کمک به تامین منابع مالی جهت اجرای زیر ساخت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی شد.

در این دیدار غلاملی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن بیان فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید خواستار توجه ویژه در خصوص تخصیص اعتبارات و امکانات به استانهای کمتربرخوردار نظیر این استان توجه شد.