• یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۶:۵۹
برگزاری نشست مشترک پارک علم و فناوری و شهرداری شهرکرد

نشستی با هدف بررسی زمینه‌های همکاری شهرداری شهرکرد و پارک علم و فناوری استان با حضور شهردار شهرکرد و رئیس و معاونان پارک علم و فناوری استان در دفتر شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، هدف از برگزاری این جلسه بررسی زمینه‌های همکاری شهرداری شهرکرد و پارک علم و فناوری استان در واگذاری زمین‌های واقع در پردیس پارک علم و فناوری و نیز احصاء نیازهای فناورانه شهرداری شهرکرد بود.
در ابتدای این نشست دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک، توضیح مختصری در زمینه معرفی پارک، فعالیت‌ها، حوزه استانی تحت پوشش آن و همچنین جایگاه پارک استان در کشور داد.

وی مرتفع کردن نیازهای فناورانه سازمان‌ها و ادارات، بالاخص شهرداری توسط شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک علم و فناوری را ماحصل وجود بستر مناسب جهت رشد و ارتقاء زیست بوم فناوری و نوآوری در استان به سبب حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی دانست.

بررسی راهکار مناسب جهت واگذاری اراضی واقع در پردیس علم و فناوری به جهت صدور سند و ارائه انشعابات از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد نشستی  به منظور بررسی کارشناسی این امر برگزاری شود.

دراین نشست  محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد با بیان شناخت کامل ادبیات حاکم بر زیست بوم فناوری و نوآوری به سبب حضور در یکی از استارتاپ‌ها در گذشته و آشنایی با مشکلات این حوزه آمادگی خود را برای همکاری در زمینه برگزاری نشست و ارائه نیازهای فناورانه شهرداری شهرکرد از جمله سایت دفع پسماند و یا دفع پساب کشتارگاه شهرکرد اعلام داشت.